Gråtmild

Publicerad 2014-12-19 17:15:00 i Allmänt, FOTO - djur,

Hej hallå! 

Första dagen på jullovet och jag har fixat med lite allt möjligt. Jag har handlat och uträttat flera ärenden med mamma, men också gosat med kissarna och gråtit ett par skvättar. Nu för tiden kan jag verkligen börja gråta för småsaker...

När vi var och handlade började mamma prata om julklappar och helt plötsligt hade hon listat ut vad jag hade köpt till familjen. Jag blev ju jättebesviken och kunde inte dölja något så jag började liksom gråta. Där i affären. Jag smög in och gömde mig i en provhytt där jag stannade tills det knappt syntes längre, haha. När vi senare satt i bilen åkte vi förbi Mc Donalds. Jag pekade ditåt och flinade "Där har vi den perfekta lunchen!". Mamma log och sa att det var precis det hon hade planerat, det är ju första dagen på lovet. Tror ni inte att jag började lipa då också? Inte bara för själva maten såklart, utan för att jag har världens bästa mamma.

 Haha, ja, så efter att ha ätit en mysig lunch hjälpte jag till att städa lite och nu är det dags för att titta på några missade avsnitt av julkalendern. 

 
Bosse satt ute på trappan så jag passade på att knäppa ett par foton på honom ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2014-12-19 19:04:52

Jättefin katt!. :)

Svar: Visst är han! ♡
Ellen, 17 år

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2014-12-19 21:32:42

Så söt :D

Svar: Jag vet, mitt lilla fluff!! :D
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela