Räknar ner

Publicerad 2015-03-03 18:00:00 i Allmänt,

Hej på er fina! 
Finns det fler än jag som tycker att tiden verkligen flyger fram? Det är otroligt så fort en vecka går, hur fort en månad går! I skolan räknar vi ner till skolavslutning, 18-årsdagar, påsklov, att börja sista året på gymnasiet och lite allt möjligt.
Om bara ett år sitter vi där och räknar ner de sista månaderna tills skolan är slut. Vi behöver aldrig sätta en fot där igen. Vi har livet framför oss och vi splittras. Någon som ska jobba, någon som ska resa (typ jag!), någon som ska in på högskolan och så vidare... Spännande och läskigt på en och samma gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela