Bloggbyte

Publicerad 2015-03-06 19:13:56 i Allmänt,

Om ni undrar varför det kan dyka upp konstigheter här på bloggen är för att jag just nu håller på att föra över min gamla blogg till en ny bloggportal, nämligen nouw.com. Jag ska prova detta och om jag är nöjd med resultatet kommer jag att fortsätta blogga där i fortsättningen.
 
Anledningen är att det känns som jag endast står och trampar på samma ställe här på blogg.se. Jag vill testa något nytt! Förmodligen kommer allt se sig likt ut, det är bara adressen som ändras. Den blir mycket bättre tycker jag! Itsaboutme.blogg.se, vad är det för något dåligt bloggnamn jag har kommit på, haha?
 
Uppdatering på läget kommer snart.
 
Koden nedanför är inget ni behöver bry er om, det är bara jag som mixtrar och följer instruktioner ;)
 
"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5606621460"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela