Taste Challenge

Publicerad 2015-03-01 19:14:40 i Allmänt,

Sista helgdagen har gått åt till att plugga och göra en massa nödvändiga saker. Jag har även tagit mig tid till att spela in en ny video med Hugo. Denna gång körde vi Taste Challenge, då vi skulle smaka på något utan att se och sen gissa vad det var. Jag fick lite panik när det var min tur, haha. Det är så himla obehagligt när man inte ser någonting och så ska man dessutom stoppa något i munnen! Roligt blev det i alla fall. Kika in klippet här nedanför. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela