Varm choklad och kanelbullar

Publicerad 2015-01-12 20:29:00 i Allmänt,

Skoldagen slutade tidigare än förväntat så jag kom hem samtidigt som lillebror. Vi var båda sugna på lite fika och mellanmål i det gråa och trista vädret så jag värmde choklad och plockade fram lite bullar till oss. Smarrigt. Det var himla mysigt att sitta där i det svagt upplysta köket med sockar och smaska i sig. Lägg även märke till min nya superfina kopp som jag fyndade på Ica för bara tjugo kronor.
 
Och vet ni vad? Hugo föreslog själv att jag skulle ta ett foto av oss tillsammans. Det har liksom aldrig hänt förut?! Trodde aldrig att det skulle hända heller. Han hatar att bli fotograferad och allt som har med fotografering att göra, haha. Han ler ju också. Gud i himlen, HAN LER!!! Därför är jag ju bara tvungen att ta med den här bilden. Sen har ju han som vanligt ingen tröja på sig, fråga mig inte varför. Den åker alltid av när han kommer hem. Kanske har det något att göra med att vi har ett hus som är uppvärmt som i en bastu?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hannah S.

Publicerad 2015-01-12 21:02:29

Haha vad sött! Och gott med bullar och varm choklad! :)

Svar: Haha, ja, han är sötbubbla! Riktigt gott :)
Ellen, 17 år

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-13 17:54:55

Gott

Svar: Ja, jättegott!
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela