Tolv timmar skoldag

Publicerad 2015-01-21 20:38:00 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Jag ska straxt hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen fast klockan bara är tjugo över åtta. Det gäller att ladda upp inför morgondagen för det blir den längsta skoldagen i mitt liv, tror jag, haha. Vi ska nämligen gå från 08- 20, hela tolv timmar och eftersom jag pendlar är jag inte hemma förrens efter 21. Vi har öppet hus från eftermiddag till kväll och efter en omröstning och flera diskussioner i klassen bestämdes det att vi ska gå hela dagen lång, för då får vi vara lediga på fredag. Det känns underbart.
 
Förhoppningsvis kommer vi att ha väldigt roligt tillsammans, särskilt när alla är riktigt sådär övertrötta på kvällen efter att ha stått i bageriet och konditoriet för det mesta hela tiden. Det kan ju vara så att människorna som kommer och hälsar på undrar om de har kommit till ett zoo. Vi skrämmer iväg alla så de inte vågar börja på skolan. Haha, nejdå. Önska mig lycka till!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela