Testbilder

Publicerad 2015-01-05 18:25:05 i Allmänt, FOTO - övrigt,

Imorse frågade mamma om hon skulle göra min dag till en superduperbra dag. Jag undrade vad hon nu hade hittat på, men det var så att mitt objektiv hade kommit. Jag typ skrek, hoppade runt och kastade mig upp för att byta om så att vi genast kunde åka och hämta det. Nu har jag det här liggandes på bänken brevid. Jag hann ju knappt göra något i dagsljuset, så jag har tagit lite testbilder i spegeln och på katten. Än så länge verkar det ganska bra. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bintu Malm Fraser

Publicerad 2015-01-05 18:49:46

Vad roligt! Jag vill oxå ha ett bra objektiv :-)

Svar: Ja, det är jättekul att kunna ha något att välja imellan och ha ett objektiv som gör att man kan utvecklas i fotograferingen! :)
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela