Studiedag

Publicerad 2015-01-19 12:44:06 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Hej alla underbara! 
Denna måndag innebär studiedag för mig vilket känns fantastiskt. Jag startade dagen i pyjamas med en frukost bestående av en smörgås med en massa godsaker på och en skål med yoghurt. Nu sitter jag här iordninggjord med bra musik, skolsaker att plugga på och datorn framme så att jag kan söka lite inspiration för dagens lunch. 
 
Jag längtar så otroligt mycket till våren och sommaren. Att få känna värmen och solens strålar som lyser mig i ansiktet. Kunna gå ut i ballerinaskor och jeansjacka. Få fotografera i bland allt det gröna, känna gruskorn som knarrar under skorna, ta ett kvällsdopp och känna hur vattnet omsluter kroppen, äta smultron från ett litet strå och leva livet. Underbart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela