Skriva

Publicerad 2015-01-13 20:36:00 i Allmänt, Shopping & outfits, Texter och tankar,

Att skriva är något som jag ofta gör och som jag älskar. Det kan vara en novell, krönika, dikt, bara några korta ord, en låt, ett blogginlägg, eller rent utav en hel bok. Ni kan ju gissa om jag blev glad, där vi satt på svenskan i måndags och läraren sa att vi skulle skriva en krönika eller intervjua en person i några lektioner framöver. Det kan ha varit så att jag var den enda som blev ganska lycklig, haha. Men jag känner så att det är min grej. Jag satte självklart igång på direkten och ungefär tjugo minuter senare låg krönikan nedklottrad på ett papper, i stort sett klar. Tankarna bara flödde ur mig. I love it! 
 
Jag även intervjuat lillebrorsan idag också, haha. Jag kan inte låta bli att göra båda uppgifterna, även om vi bara behöver göra en. Temat för intervjun var hans tankar kring framtiden, världen och viktiga frågor såsom mobbning och homosexualitet. Det är faktiskt väldigt intressant att se ett barns funderingar. 
 
Efter att jag har lämnat in allt om någon vecka, så kanske jag publicerar det här, så att ni kan läsa... Jag kanske kan börja visa lite mer av allt jag skriver till både höger och vänster. Låter det intressant? 
 
Dagens med en rosa stickad tröja och slitna jeans
 

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2015-01-13 21:11:12

så fin färg på naglarna!

Svar: Tack, tack! Älskar det, så himla fräscht :)
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela