Kontrast

Publicerad 2015-01-03 21:06:28 i Allmänt, FOTO - övrigt,

Äntligen kan jag pusta ut och sjunka ner i sängen efter att ha lagat en middag till hela familjen. Det var faktiskt deras julklapp, en middag lagad av mig. Jag bestämde mig för att göra en plankstek och den blev riktigt lyckad. Det var roligt att få arbeta i köket själv, med just mat. Det händer väl inte sådär jätteofta förutom enkla luncher eller liknande. Alla blev mätta och nöjda, så snart ska vi även äta lite efterrätt. 
 
Sålänge hänger jag här i mitt rum, efter att ha tagit hand om all disk, för att fota lite enkelt med blixt i spegeln och knåpa ihop lite inlägg till er. Bilderna jag tog har jag ökat konstrasten på rejält, lite för mycket. Något jag tycker är väldigt roligt, haha. Det blir snyggt men också en sån stor skillnad på bild. Vissa saker försvinner och annat framhävs istället. Intressant det där.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

Publicerad 2015-01-03 22:40:39

fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela