Färskt surdegsbröd

Publicerad 2015-01-23 11:00:00 i Allmänt, FOTO - ätbart,

Nedanför kan ni se vad jag sitter och äter till frukost just nu. Surdegsbröd som vi bakade i bageriet igår. Den långa skoldagen igår gick bra, dock var det lite kaos de senaste timmarna. Det var massor av folk i butiken där vi hjälptes åt att sälja allt vi bakade. Alla ville köpa massor. Den sista timmen när vi städade var jag övertrött och ganska virrig, haha.

På tåget hem var jag för uppe i varv för att kunna sova. Linnea och jag satt och skrattade högt åt roliga (eller kanske inte så roliga) videos och när vi klev av gick jag halvt in i en stolpe och så blev det skrattanfall igen. Människorna runt omkring måste ju trott att vi var helt borta. När vi kom upp till parkeringen undrade vi båda vart vår skjuts var så vi ringde våra föräldrar och undrade om de var påväg. Svaret blev att de redan var där. Jaha… Gissa vart de stod? Precis rakt framför oss.

Nu har jag i alla fall fått sova ut och idag gäller det att plugga som bara den. Det blir i bara lugn tystnad. Precis vad jag behöver nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela