Blommig

Publicerad 2015-01-25 17:54:50 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Söndagen har rusat fram så nu är det dags att plugga och göra det sista inför imorgon. Efter lunchen tog jag mig tid till att fotografera lite framför fönstret i min blommiga klänning. Det blev ett himla fint ljus tycker jag.
Förutom att ha befunnit mig framför kameran har jag sjungit en massa och strosat omkring här hemma. Sen det nya året börjat har jag lyssnat på musik konstant hela tiden. Jag måste slå ett eget världsrekord i hur mycket jag lyssnar. Det är underbart hur musik kan få en känna egentligen. Något jag skulle kunna sträva vidare på men jag får nog sluta här nu, annars blir det alldelses för mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela