Bloggens födelsedag

Publicerad 2015-01-07 15:00:00 i Allmänt,

Idag har jag bloggat i hela 2 år. Så fort tiden går. Jag tycker att jag har utvecklats en hel del från när jag började. Det var ganska nyligen som jag hade ganska utspridda inlägg, jag kunde skriva endast ett på en hel vecka och jag kom inte in i själva rytmen. Men nu den senaste veckan har jag bloggat flera gånger per dag, jag har ordnat upp mina inlägg och ser till att göra schemalagda nu när jag går i skolan så att ni får något att läsa. Jag har märkt att det också blir så mycket roligare när jag är mer aktiv och drivande i bloggen. 
 
Blogga är något jag tänker fortsätta med, för saken är den att jag älskar det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela