2015´s first brunch

Publicerad 2015-01-01 12:08:13 i Allmänt, FOTO - ätbart,

Vaknade straxt innan elva och gick upp för att göra mig en smarrig brunch. Det blev väl inte sådär jättematigt men riktigt gott var det. En rostad macka med majonäs, skinka, sallad, gurka och paprika. Yoghurt med lite crunch. Sen ett ägg och vindruvor. Mums.
Det är första dagen på året och planen är att ha filmmys med smaskiga tillbehör. Vädret är inget vidare, det är grått och blåsigt. Då kryper jag gärna upp i soffan i min byxdress för att bara mysa. 
Vad är era planer för dagen?
 
 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2015-01-01 12:48:56

Gott!

Ska bara slappa hela dagen :)

Svar: Åh, vad skönt! Det behövs såna dagar ibland :)
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela