Världen genom ett par glasögon

Publicerad 2015-02-24 18:55:00 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Det känns som att det är höst igen. Himlen är grå och trist, kylan sprider sig i huset och det första jag gör när jag kommer hem är att äta nyrostade varma mackor och värma händerna runt en mugg med choklad. Dagarna består av plugg, men nu tänker jag ta en paus och sätta på en film. Bara mysa.
 
Nedanför kan ni se lite nytagna foton, där jag har använt mig utav mammas glasögon. Jag tycker det är för jäkligt snyggt! Särskilt sån modell som mamma har. Det är nästan att jag vill köpa ett par själv, men använda vanligt glas eftersom jag egentligen inte behöver glasögon, haha. Jag blir helt snurrig, men ändå snor jag åt mig de i korta stunder då och då i alla fall!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela