Min alldeles egen youtubekanal

Publicerad 2015-02-10 20:39:00 i Allmänt,

Hej alla!
Nu är min egen kanal igång och jag har redan hunnit ladda upp två videos på mig och lillebror. Nedanför kan ni se den senaste, Whisper Challenge. Det var riktigt roligt att köra denna! Det kan låta väldigt tjatigt till en början, men ju närmre slutet vi kommer, ju bättre tycker jag själv att det blir i alla fall. Jag vet inte om vi gör som man "ska göra" , men vi gör på vårt eget sätt helt enkelt. Glöm inte att sätta på högsta kvaliten, om det går.
 
Tanken är att förmodligen fortsätta lägga upp videos på mig och Hugo när vi kör utmaningar och liknande. Sen kanske jag hittar på något annat längre fram. Även om det inte är särskilt bra kvalité eller värsta bästa videon är det roligt att filma in och redigera ihop och det tycker jag är huvudsaken: att det är roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela