Lejonkungen

Publicerad 2015-02-16 13:17:48 i Allmänt,

Hugo och jag började vår morgon framför soffan med varsin mugg varm choklad och klassikern Lejonkungen. Jag har bara sett den någon gång när jag var liten och kände att det var dags att ta sig en titt igen. Det känns som att alla har sen den ett visst antal gånger och kan alla repliker och sånger utantill. Alla förutom jag, haha. Den är en väldigt fin film och jag kunde inte låta bli att fälla ett par tårar. 
 
Nu har det redan blivit lunchdags så vi ska få i oss någon lätt lunch, så får vi se vad dagen har att bjuda på. Ha en trevlig måndag!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-02-16 13:59:36

Älskar den filmen! :D

Svar: Den är verkligen toppen! ;)
Ellen, 17 år

Postat av: Sara

Publicerad 2015-02-16 17:18:01

Jag kan alla repliker och sånger...både på svenska och engelska... ^^ Den är bäst.

Svar: Haha, ungefär som i Pitch Perfect då? ;)
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela