Ett steg närmre

Publicerad 2015-02-01 11:31:00 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

På dagens checklista står det att jag ska plugga, söka sommarjobb, gå ut i snölandskapet och klicka hem ett par toppar från internet som jag hittade igår. Nu är äntligen också januari över, det är istället första februari vilket jag är glad över. Ny månad = ett steg närmre våren och värmen! 
 
Det är också bara 12 dagar kvar till biopremiären av Fifty Shades Of Grey. Jag tror nog att jag aldrig har längtat så mycket till en film, som denna. Jag är fullkomligt galen i böckerna, har läst serien ett antal gånger och nu vill jag bara se filmen. Har stora förhoppningar. Först tänkte jag att jag inte vill se den på bio, det kan ju bli lite pinsamt liksom. Fast jag kommer inte att kunna hålla mig. Jag ska se den på bio, punkt. 
 
Imorgon börjar också en ny vecka vilket betyder att det bara är två veckor kvar till sportlovet. Hur underbart?! Livet är på topp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela