A regular sunday

Publicerad 2015-02-08 09:25:13 i Allmänt,

Idag är det en såndär vanlig söndag där jag har fullt upp. Jag har planerat in så mycket saker att jag förmodligen inte ens hinner med allt. Jag vill skriva CV, plugga, städa, fotografera, övningsköra, filma videos med lillebror, plugga lite till och så funderar jag på att starta en egen youtube kanal. 
 
Det här med youtube är något jag har tänkt på väldigt länge, faktiskt. Jag är riktigt sugen på att testa. Vad har jag att förlora, liksom? Det är väl bara att köra på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela