En uppskattad fotodag

Publicerad 2014-10-28 21:43:00 i Allmänt,

Idag var Olivia här med sin kamera för att fota tillsammans med mig! Vi käkade även lunch och hade det jätteroligt. Jag har inte hunnit redigera några foton än. Istället har jag fokuserat på att på att lära mig lite i photoshop, något som jag numera har i min dator! Jag har alltså en del att arbeta med under lovet, så himla kul. Minneskortet kommer även självklart att fyllas på ännu mer under lovet. Längtar, längtar! 
 
Fotona kommer imorgon, men här får ni en av de sålänge!

Kommentarer

Postat av: Felicia Forsgård

Publicerad 2014-10-28 21:44:48

Vilken härlig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela