Pimpa din mobil!

Publicerad 2014-11-22 20:30:00 i Allmänt,

Under dagen har jag fått min skärm på mobilen att se så mycket roligare och finare ut än vad den var innan. Nu är min samsung mycket mer personlig! Genom en app har jag ändrat utseendet på alla andra appar. Vilken skillnad säger jag bara, titta själva! 
 
Om man har en android kan man använda appen icon dress-up, där man själv får välja bland hur många olika designer som helst. Själva användandet och nerladdningen av appen är helt gratis. Tummen upp!
Om du istället har apple ska det tydligen finnas en app som heter CoCoppa, men detta är ju inte något jag kan kolla upp så det får ni utforska själva i. 
 
Tips, tips, tips!!!
          
 
Tillslut ändrade jag även till en annan bakgrund. Förresten, ser ni hur söt ugglan är?! Älskar även pappersflygplanet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela