Fräscht & vårigt

Publicerad 2014-02-23 22:08:58 i Allmänt,

Imorgon är det en ny vecka och det är dags för nya tag. Lovet har varit härligt men det har gått för fort. Alldeles för fort. Men det är ju sånt man alltid tycker, eller hur? Nu ska jag ladda upp inför bokrean som startar på tisdag. Jag hoppas verkligen att jag hittar något bra att läsa. Bokförrådet behöver fyllas på! Nu ska jag hoppa ner i min nybäddade säng. Jag köpte ett nytt påslakan idag som är så alldeles underbart fint. Det har en massa pastellfärger som gör att rummet ser fräscht och vårigt ut. Det passar ju perfekt eftersom vi snart är inne i mars och våren finns runt hörnet. I´M SO HAAPPYYY!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela