Stolt över mig själv

Publicerad 2014-12-08 18:17:47 i Allmänt,

Hej finisar! 
 
Så var måndagen avklarad och jag kan sjunka ner i soffan med mjukisar och titta på julkalendern. Är det något ni också tittar på? Ingen jul, utan julkalendern! Det spelar ingen roll om man är tio år som lillebrorsan, sjutton år som mig själv eller trettioåtta år som mamma haha. Vi alla tre myser framför tv:n varje dag i den lilla kvarten som avsnittet håller på. Mysigt.
 
Idag har jag checkat av ett prov och en redovisning av min skolchecklista! Så skönt att få vissa saker gjorda och kunna lägga det bakom sig. Redovisningen var något jag hade ångest för igår, även om det bara skulle vara inför en liten grupp. Jag var rädd för att jag skulle göra som jag oftast brukar; få en skakig röst och prata alldeles för fort. Men vet ni vad? Det gick så himla bra! När jag väl befann mig längst fram i klassrummet, satte jag mig ner på en stol och kände mig jättelugn i hela kroppen. Jag hade ögonkontakt med den lilla publiken och kunde en del utantill. Efteråt kände jag mig jätteglad och jag blev stolt över mig själv. Yeeaayyy!
 
En favorit bland mina mjukisar
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-09 16:54:53

Du kan ju inte avslöja min ålder 😲! Hahaha 😉! Puss 💕💕

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-09 16:56:12

Jag är också stolt över dig 😊!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela