Min Julafton

Publicerad 2014-12-26 13:30:00 i Allmänt,

Inget inlägg blev det under julafton men inte heller igår... Jag la ifrån mig datorn och fokuserade på att ha trevligt med min familj. Julaftonen var mysig med god mat, Kalle Anka och hans vänner, härliga julklappar och snö. Vi hade tidigare konstaterat att det skulle vara så himla roligt om det kunde komma lite snö under dagen som täckte den gröna gräsmattan. När vi sitter bänkade framför tv:n klockan tre så får vi syn på stora vackra snöflingor som sakta dalar ned mot marken. Det blev precis vitt överallt. Snön ligger fortfarande kvar och jag har fotat en massa, massa bilder som ni snart ska få del av. 
 
Jag hoppas att ni har en härlig ledighet!
 
Några julklappar... Victoria Secret, en klocka och en tavla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela