Decembermys

Publicerad 2014-12-02 21:37:00 i Allmänt,

Vi har redan gått förbi första advent och första december. Det har gått så snabbt så att jag inte har hunnit blogga, men det har även varit skönt att bara få njuta utan internet. Jag har julpyntat, tittat på julkalendern med en kopp varm choklad, fixat mammas julklappskalender och även öppnat paket i min egna, strosat omkring på stan under julskyltningen och fikat på espresso house. Det har varit ett par helt otroligt mysiga dagar. 
 
Jag har dock en fråga... Vart är snön? Marken ska vara vit och jag ska vandra omkring i min kappa och mössa medan snöflingor sakta faller ner i mitt hår. Önsketänkande, haha. 
 
Här är ett collage av lite instagramfoton...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela