Så mycket jag vill ha

Publicerad 2013-05-27 21:15:00 i Allmänt,

 
I går var det mors dag! Mamma och jag tog en sväng till "Viblomman" för att köpa en blomma och när jag går där så får jag en sån skön känsla i kroppen. Det är så härligt att strosa runt bland allt färgglatt och så har de såå fina saker också! Jag vill bara ha en massa pengar så jag kan köpa allt, både till mig själv och till min söta mor ♥ Alltid när man ska spara pengar så ser man saker överallt:
 
- Åh, den där vill jag ha! Åh, vad fint! Titta! 
 
Så står man där med ett leende som sen försvinner...
 
- Nej, just det! Jag har ju inga pengar! 
 
Saken är den att man kan ha pengar men eftersom sommaren kommer snart med en resa så är det ju bra om man sparar lite! 
 
Fast vet ni vad! Pengar är ju faktiskt inte allt, jag är så lycklig med mitt liv ändå... Jag kan få till det där leendet även om jag inte har så mycket pengar, så det så ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela