Som ett litet barn

Publicerad 2015-02-15 16:44:49 i Allmänt,

För tillfället sitter jag och tjurar i soffan över att vi inte har några popcorn hemma. Jag har suktat efter att få sitta med en stor skål fylld med nypoppade popcorn i ett par timmar nu och när jag äntligen öppnar skåpet för att plocka fram de så finns det inget paket där. Jag vill inte ha något annat. Bara popcorn. Nu låter jag som en tjurig femåring, haha. Jag känner mig som en också. 
 
Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag igår. Jag själv vaknade upp sjuk. Idag känns det lite bättre, det växlar upp och ner. Ena stunden är jag pigg, i nästa stund ligger jag däckad i soffan. I en annan stund är jag hungrig och äter, i nästa har jag ingen matlust och mår illa. Sen fryser jag, för att i nästa sekund svettas. Sådär håller det på. 
 
Hoppas inte att det blir värre bara, vill absolut inte att mitt lov ska bestå av att vila och ta det lugnt. Vill att dagarna ska vara fulla av liv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela