Mina fina sötbubblor

Publicerad 2015-02-04 12:00:00 i Allmänt, FOTO - djur,

Dessa små kan ge mig sån kärlek, styrka och lycka. När jag är glad kan jag dansa runt med de i famnen, när jag är ledsen kan jag gosa mig in i deras fluffiga päls och gömma mig för världen för en stund. Det är helt underbart ♥
 
Men lika söta och goa´ som de kan vara, lika bråkiga kan de också vara. Särskilt Bosse, den svarta. Han är så tjurig och besvärlig ibland, haha. När vi skulle ta detta kort ville han inte alls vara med på noterna så han bet mig i fingret så att jag var tvungen att släppa ner honom. När sen mamma tog upp honom låg han där i famnen och njöt stillsamt. En liten luring, det där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela