En plocklördag

Publicerad 2015-02-28 16:18:30 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Jag har precis slagit mig ner och pustat ut. Denna dag har rusat fram. Vi har fått hem en ny soffa till vardagsrummet vilket gav oss en massa jobb. De gamla sofforna skulle upp på övervåningen, en soffa på övervåningen skulle då istället ner och ut ur huset. För att få upp sofforna på övervåningen blev det dags att möblera om, dammsuga hit och dit och fixa med allt möjligt!
 
Mitt i allt åkte mamma och jag också iväg för att storhandla, vilket tog ett par timmar, haha. Bokrean är ju i full gång så vi gick där en lång stund. Jag är inte heller den enklaste att handla med eftersom jag fastnar vid alla möjliga prylar för att titta och vela fram och tillbaka om jag ska köpa något eller ej. 
 
Men nu... Nu tänker inte jag göra någonting mer! Jag ska bara sitta och ta det lugnt, läsa en ny bok och tända lite ljus när det börjar bli mörkt. Men imorgon har jag planer för hela dagen då också, så då blir det full rulle igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela