En underbar chokladtårta med chokladkräm

Publicerad 2014-03-31 20:28:00 i Allmänt, FOTO - ätbart,

Gårdagen bestod av ett härligt väder, en skön promenad och söndagsfika med en chokladtårta som jag slängde ihop på förmiddagen. När jag först smakade på chokladkrämen blev jag besviken. Men när jag sen åt den tillsammans med själva kakan så blev jag förvånad. Tillsammans med glassen så blev smakerna fantastiska, eller så kan jag säga som mormor uttryckte sig: "smakerna gifter sig i munnen!"
 
Idag har jag haft studiedag, vilket var välbehövligt. Jag har strosat omkring lite här hemma med musik samtidigt som jag har sjungit med i varendaste textrad. Skönt! Vi klämde in lite övningskörning nu på kvällen också. Jag körde mitt inne i stan, bland trafikljus och rondeller. Det går framåt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela