Motala Verkstad

Publicerad 2013-10-30 12:32:00 i Allmänt,

Ett lok, gamla kylskåp, en modell av ett slagskepp, torpeder, kikare...
 
Det kunde man hitta på utställningen för Motala Verkstad! Det var ganska intressant och Hugo strosade omkring med ett leende på läpparna. När han fick se den stora modellen av Bismarck,ett slagskepp, blev han helt till sig. 
 
- OH. MY. GOD. Bismarck! Vad stor! 
 
Han var riktigt lycklig där, kan jag säga. 
 
 
 
Det tog 13 år att bygga denna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Scary...
 
 Mamma, ska vi köpa ett nytt kylskåp?
 
 Eller en ny spis?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela