Piiiinsamt!

Publicerad 2013-05-28 15:06:22 i Allmänt,

Jag skulle upp till min pappa, vi bor i ett höghus på 8 våningar! Jag började knalla uppför alla trappor, tills jag kom fram till dörren. Satte nyckeln i låset, vred om och tog tag i handtaget. Inget hände så jag tryckte ner handtaget      igen och igen. Jag började rycka i hela dörren tills jag förstod ad som inte stämde. Fel dörr. Fel våning. Piiiinsaamt! Jag stod där i ett ögonblick innan jag kastade mig uppför den sista trappan och for in i lägenheten. Efter att ha öppnat rätt dörr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela