Haha, vilken brorsa man har!

Publicerad 2013-06-27 11:48:20 i Allmänt,

Hugo är helt otrolig... Han lägger verkligen saker på minnet och tar fram de när man som minst anar det! En dag när vi var och handlade på Ica Maxi så gick vi förbi de stora fläktarna vid ingången... Han ställde sig framför de så att håret flög åt alla håll och vrålade:
 
- JAG ÄLSKAR VIIIIIND!!!
 
Känner ni igen det? ;)
Det gjorde i alla fall en farbror som gick förbi, eftersom han skrattade och sa "TV-reklam!" För några veckor sen satt han och byggde med lego, när han plötsligt gick ut på altanen, öppnade fönstret och vrålade:
 
- Nu kanske ni undrar varför jag har byggt mitt hus här?! FÖR ATT JAG KAN!!!
 
Denna kom från Beckers!
Igår hände det igen... Jag blev förbannad på datorn, för att det inte gick som jag ville. Hugo satt brevid och kläckte ur sig:
 
- Ta det lite KENO!
 
Jag menar... Hur kommer han på allt det här? Det blir så oväntat så att man blir chockad och sen brister ut i skratt!
 
                        
                               
 
                                                                                                      
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela