Nya familjemedlemmar!

Publicerad 2013-07-31 21:07:00 i Allmänt,

Vi tyckte så synd om Bosse som har varit ganska ensam sen brorsan försvann så nu har vi skaffat två små nya familjemedlemmar. Kattungarna Nisse och Harry, 13 veckor gamla! Haha, det tog ett litet tag innan vi kom överens över namnen men tillslut gick det.
 
Mamma: Den svartvita heter Nisse nu. 
 
Ja, det var alla med på. 
 
Crille: Den svarta då? 
Jag: Svante!
Hugo: Nej, Blixten!
Jag: Nee-eej! 
 
5 minuter senare...
 
Hugo: Blixten, blixten, BLIXTEN!!! 
Jag: Men alltså, neeej... Seriöst, Blixten? Inte till en kattunge!
Hugo: Meeen, huhuh (halvtjuter och springer iväg) 
 
Tillslut gick Hugo med på namnet Harry och så var disskusionen över, tack gode gud. Nu är allt frid och fröjd. Nisse ligger sin bur och sover medans Harry slappar på stolen, här brevid mig. När man lyfter upp de känns det som om man har ett gosedjur i famnen, åhh, så härligt det är! 
 
Längtar tills ikväll då kissarna ska sova i MIN säng! :D Haaapppyyyy!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-02 08:41:51

Söta små småttingar, men jag döper dom till Svante och Blixten!

Svar: Haha, tyvärr, det fungerar inte så!
Ellen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela