Something big

Publicerad 2015-01-13 11:41:00 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Klockan är bara 11.30 och jag sitter redan på resecentrum och väntar på mitt tåg. Vi hade bara en lektion idag, det känns underbart.
 
Just nu känns faktiskt hela livet underbart Allt är på topp. Jag är på bra humör, tänker på allt roligt 2015 har att bjuda på och jag lyssnar sönder låten jag länkat nedanför. Igår gick den på replay, om och om igen. Jag dansar, sjunger och shakar loss ordentligt! Blir kär i hans röst, i hans musikvideo och i hela honom tror jag. 
 
Shawn Mendes – Something Big
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela