Plugg på Espresso House

Publicerad 2015-01-11 15:34:40 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Vid lunch mötte jag upp Linnea på Espresso House för att ta en fika och göra en skoluppgift som snart ska vara inlämnad. Med mitt presentkort fick jag en gratis vit mocha latte. Jag dricker ju vanligtvis inte kaffe men denna har ju inte alls den kaffesmaken som en vanlig kopp har. Det var dock inte det godaste jag druckit. Det kunde ha varit mer sött och mer vit choklad i, haha. 
 
Vi fick i alla fall en hel del gjort, vilket är skönt för nu kan jag lägga skolarbetet åt sidan och bara njuta av den sista helgdagen innan en ny vecka drar igång. Jag är jättesugen på att fota lite enkla porträttbilder, utan att behöva möblera om hela rummet. Bäst att passa på innan det blir kolsvart ute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela