En bra måndag och riktiga vårkänslor

Publicerad 2015-02-10 09:31:00 i Allmänt,

Igår hade jag en fantastisk dag! Jag fick tillbaka min krönika och intervjuv som jag hade skrivit på svenskan och jag är så nöjd! Så himla glad jag blev. Nu kan jag publicera det på bloggen så ni får läsa. Sen fick vi sluta redan klockan 12 och det var himla skönt väder, med värme och sol. När jag kom tillbaka till Motala tog jag en promenad hem och tog genast med mig kameran ut. Fick fina foton, med ett underbart jämt och bra ljus. Dessa ska jag redigera och visa er idag! 
 
Så fick jag ett ryck och möblerade om hela rummet. Jag älskar att flytta och ändra om med jämna mellanrum. Då trivs jag bättre och allt känns nyare och fräschare. Till sist skapade jag en youtubekanal, ÄNTLIGEN! Jag går in mer på det i ett annat inlägg. 
 
Och idag är det tisdag, med fortsatt bra väder så jag har på mig vårjackan. Kan ni förstå? Vårjacka! Tror nog att den här dagen också blir super. 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-02-10 12:12:19

Fin bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela