Sandwiches

Publicerad 2014-12-30 21:12:13 i Allmänt, FOTO - ätbart,

Denna typ av smörgåsar är ju helt fantastiskt gott och det går ju att variera hur mycket som helst. Man kan äta det till frukost, mellanmål, picknick eller kanske som en liten förrätt nu på nyårsmiddagen? Antingen har man bara vanliga pålägg imellan eller så blandar man ihop en god röra. Det gjorde mamma igår med creme fraiche, en klick majonäs, skinka, bacon, rödlök, citron, gräslök och lite peppar och salt. Det blir värsta smakexplosionen i munnen, smakerna gifter sig med varandra och firar värsta smekmånaden och alltihop därinne! Wow, säger jag bara.
 
 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-12-30 23:13:34

Låter gott!

Svar: Det är otroligt gott. Testa gärna! :)
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela