Slappkväll

Publicerad 2015-01-14 20:09:36 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Onsdagar innebär en långdag i skolan, så gör jag inte av med särskilt mycket energi när jag kommer hem från skolan. Fast ibland är jag dock övertrött så att jag kan göra av med massor av energi genom att gapskratta åt mig själv och vara helt galen.
Nu är det ju också att så att det kommer ett nytt avsnitt av både Pretty Little Liars och Sveriges Mästerkock så det är ett perfekt tillfälle för att sjunka ner i mjukisbyxor och bara ta det lugnt. 
 
Jag har även ett paket med mumsmums som står ute i köket. Det är nämligen ett av dagens bakverk i konditoriet. De blev himla goda och fluffiga, haha. Imorgon ska vi vara i bageriet, så det är nog bröd som står på schemat. Men kanske kan det vara så att vi får göra semlor? Det är ju nu den semle-säsongen börjar. Vi får se vad dagen har att bjuda på.
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-01-14 21:48:50

SEMLOOOORRRRRRRRR!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Svar: Haha, om vi gör det så får jag köpa med mig hem och komma förbi med några ;)
Ellen, 17 år

Postat av: Sara

Publicerad 2015-01-15 08:25:48

:D Jättegärna!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela