Sneakers

Publicerad 2015-02-21 11:47:57 i Allmänt, Shopping & outfits,

Ett par vita sneakers är så otroligt snyggt nu till våren! Till ett par slitna jeans eller kanske en kjol för att skapa en lite mer sportig stil. Fräscht och bekvämt.
 
För ett tag sen beställde ju jag hem ett par nike air force, för ganska mycket pengar. Sen blev det en massa strul så jag fick aldrig hem de. Nu känner jag inte för att lägga så mycket pengar på ett par sneakers längre, så då är det perfekt med såna här billiga skor. För tillfället har de flesta butiker liknande skor på hyllorna så det är bara att ge sig ut om man vill ha ett eget par. Just dessa är köpta på Ica Maxi för 199 kr faktiskt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-02-21 14:48:39

Så snygga!

Svar: Håller med dig, är jättenöjd!
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela