"Jag ska le så stort att hela världen kan se!"

Publicerad 2014-09-29 14:42:42 i Allmänt, FOTO - självporträtt,

Äntligen, ÄNTLIGEN, har jag fått ta bort min tandställning! Det känns helt jävla amazing (ursäkta språket) och jag är stolt över mig själv för att jag klarade besöket utan några problem, eftersom det var något jag hade gått och oroat mig över i flera veckor.
 
Nu är jag helt fri från den där skroten och det jag ska göra för resten av dagen är att le och skratta så mycket jag kan! ✌
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-30 17:26:23

Ååå vad fint det blev Ellen!!😆

Svar: Tack så mycket! Är jättenöjd! 😊
Ellen, 17 år

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela