Ett år äldre

Publicerad 2014-09-26 21:56:22 i Allmänt,

Jag är numera 17 år! Det känns riktigt bra och det är helt sjukt att om exakt ett år är jag 18. Jag blir myndig och får bestämma över mig själv, mina val, mina köp och allt annat som hör till. Det känns både skrämmande och roligt att det bara är ett år kvar. Det går ju så fort! 
 
Dagen har i alla fall varit bra, med presenter och god mat. Sötaste Embla bjöd mig också på fika på Espresso House medan vi gjorde lite skolarbete. Så otroligt mysigt! 
 
Nu är jag väldigt trött så ni ska få se foton på presenterna imorgon och mamma knäppte även några porträtt på mig som jag kanske kan visa. Sålänge får ni titta på min tårta som jag bakade i konditoriet igår. Är himla nöjd med resultatet! 
 
Tillsist vill jag tacka alla människor för gratulationerna som jag fått och alla som gett mig en fin dag! ♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela