Före och efter : The wall

Publicerad 2014-05-02 22:09:00 i Allmänt, FOTO - tips & redigering,

Här visar jag de tre bilderna hur de ser ut före och efter redigering. Jag har lagt på en del ljusstyrka och kontrast för att få det här hårda intrycket. Sen har jag även ändrat färgen till mer gråaktig. På bilden med skorna ser man verkligen hur väggen förändras, den blir mycket coolare efter redigeringen. Den blir mörkare och sprickan syns tydligare. Tröjan på de andra bilderna blir också mycket vitare, vilket ser fräscht ut!
 
Man kan helt enkelt göra en hel del, för att snygga till bilderna. Det är oftast bara dessa saker jag ändrar på: ljus, kontrast och färg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela