Färgstarka konservburkar

Publicerad 2014-03-02 00:20:00 i Allmänt, Pyssel,

Här sitter jag, klockan tolv på natten, i mitt nystädade och finfina rum. I steghyllan står mina perfekta konservburkar som lyser av härliga färger och ute i köket ligger en sista bit av hallon- och blåbärspajen som jag gjorde tidigare till eftermiddagsfikat. Det blev en väldigt lyckad dag. På kvällen sjönk vi alla ner i soffan framför melodifestivalen och efteråt satte vi filmen "I rymden finns inga känslor" på rullning. Den är verkligen bra, måste jag säga. 
 
Åter till konservburkarna! Ni kanske undrar vad jag ska ha i dem? Jag har tänkt mig stearinljus, lite pennor och annat plock. Det perfekta presentpappret hittade jag från panduro. Det var hela fem rullar för en billig peng. Ni kan ju gissa hur glad jag blev? Jag skulle kunna slå in hela rummet som ett enda färgglatt paket. Det låter väl ändå fantastiskt? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: frukallgren.blogg.se

Publicerad 2014-03-28 11:51:37

Så snyggt! :)

Svar: Visst är det! :)
Ellen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela