Bebisfotografering

Publicerad 2014-03-09 21:04:00 i Allmänt, FOTO - bebis,

Igår fick jag för första gången fota en bebis ordentligt. En liten kille på två veckor. Det var så himla kul! Jag var som i en lycklig bubbla, man gosar ju inte med en sån liten varje dag. Jag luktade på hans hår om och om igen. Ni vet den där härliga bebislukten?!? Och de små fingrarna.... och tårna! Haha. 
 
Det var riktigt svårt att välja ut några foton ur hela mappen, jag skulle vilja visa er alla. Men nu har jag fått ihop några stycken. Varsågod och njut av synen på den lilla godbiten! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-03-09 22:00:53

Jätte fina bilder på lille Desmo <3

Svar: Vad bra att du också tycker det! Han är supersöt ♡ Du får bilderna skickade till dig imorgon!
Ellen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela