En förvirrande dag

Publicerad 2014-07-26 22:13:00 i Allmänt,

Igår kväll svängde vi in på grusplanen framför det vita tegelhuset. HEMMA. Det är riktigt skönt att få vara tillbaka i Sverige. Här känner jag igen allt och jag kan få sova i min egen säng, äta min egen frukost och bara ligga i soffan om jag så känner för det. 
 
Denna dag har varit förvirrande. Under morgonen var jag sur. På allt och alla. Sen blev jag plötsligt väldigt ledsen. Tårarna bara sprutade utan anledning. Efter en lång stund av gråt så började jag plötsligt att skratta genom tårarna. Hände det något roligt? Svar nej. Jag bara skrattade. Jag måste ju låta helt sjuk. Men anledningen är nog bara min PMS. Nu några timmar senare är jag helt slut. Humörsvängningarna tog kol på mig. Jesus! Det blir sängen med sällskap av en bok. 
 
Imorgon ska ni få inlägget om Prag. Jag har inte haft min dator tillänglig under dagen så tyvärr får ni vänta. But tomorrow, guys. Tomorrow! 
 
Ps. Idag fyller världens bästa morfar år, så massor av grattiskramar till honom! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela