Kladd med nagellack

Publicerad 2014-01-22 16:57:00 i Allmänt, FOTO - övrigt,

Jag längtar så fruktansvärt mycket till våren och till alla härliga färger. Min vardag kommer då att fyllas utav pastellfärger, som rosa, grönt och turkost som bara skriker vår. Längtar! Alla vårtankar gjorde att jag plockade jag fram mina fina och färgglada nagellack. Några utav av de fick hamna på bild. Ett lila och ett turkost. När jag hällde ut färgen hamnade den inte bara på papperet utan även på mina händer och på golvet, vilket inte mamma blev särskilt förtjust i. Men vad gör man inte för att få snygga foton? Jag städar ju upp efter mig.....................typ!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela