Nick and Norahs infinite playlist

Publicerad 2014-02-26 19:03:55 i Allmänt, Boktips,

För något år sen så läste jag min lila pocketbok som står i bokhyllan: Nick och Norahs oändliga låtlista (på engelska: Nick and Norahs infinite playlist) ! Hela boken utspelar sig på en enda natt, då två ungdomar möter varandra och spenderar natten tillsammans. Den var ganska bra. Igår hittade jag filmen och jag var ju bara tvungen att se den. Det var första gången någonsin som filmen är lika bra som boken. Det har liksom aldrig hänt förut. Sen måste jag ändå säga att det inte är världens bästa bok och inte världens bästa film men den är ändå helt klart läs- och sevärd. Något jag kan rekommendera!
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela