Lyckoskrik

Publicerad 2014-08-25 20:48:00 i Allmänt,

Vi sitter bänkade framför tv:n hela familjen och så blev det reklam där de berättade att "Hela Sverige bakar" börjar på torsdag. Kan ni gissa hur glad jag blev? Jag typ skrek rakt ut, haha. 
 
Överlycklig blev jag också häromdagen när jag fick se att filmen "The fault in our stars" hade kommit ut på swefilmer. Den var så fantastiskt underbart bra, härlig, fin och sorglig. Tårarna bara rann ner. Jag har också sett på "Safe Haven" som också är en härlig, romantisk film fast med lite spänning i. Tips, tips, tips! 
 
Filmmys med sötaste fluffet ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela