En annorlunda måltid

Publicerad 2014-04-23 18:21:00 i Allmänt,

På bussen idag tipsade en kompis om en maträtt som består av tortilla bröd, köttbullar och ost som man ställer in i micron tills osten har smält. Sen så tar man på lite grönsaker och kebabsås och sen äter man det som man brukar äta sitt tacobröd. Jag tyckte det lät väldigt lustigt och det verkade inte alls gott. När jag kom hem kurrade magen riktigt ordentligt, så jag tänkte, varför inte prova den mystiska maträtten?
 
Efter redan tio minuter kunde jag ta den första tuggan och jag blev förvånad. Det var riktigt smarrigt! Allt smakade verkligen gott. Det mest positiva var att det var så enkelt. Ett tips till er alla. Det låter som en konstig blandning... Det ÄR en konstig blandning men det är värt att testa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela